Blog

Papier z Twoim nadrukiem, czyli jak przygotować oryginalne opakowanie?

by in Życie codzienne 21 stycznia, 2021

Aktualnie sklepów internetowych jest więcej niż kiedykolwiek wcześniej, a spora część z nich sprzedaje te same lub bardzo podobne produkty. Nie da się ukryć, że coraz trudniej jest się wyróżnić, a obniżanie cen nie zawsze jest możliwe lub skuteczne. Dlatego też trzeba szukać innych sposobów na zyskanie sympatii potencjalnych klientów. Ciekawą i relatywnie niedrogą metodą jest wprowadzenie oryginalnych, kreatywnych opakowań.

Papier z Twoim własnym nadrukiem daje duże możliwości

Papier do pakowania występuje w wielu wzorach i kolorach, w tym w wielu bardzo atrakcyjnych wizualnie. Jednak wartym rozważenia rozwiązaniem jest zakup papieru z własnym wzorem, stworzonego na podstawie przekazanego producentowi projektu. To, jak dokładnie będzie on wyglądał, zależy tylko od nas – możemy zawrzeć na nim logo firmy, jej nazwę, nasz slogan, elementy graficzne powiązane z naszą marką i nie tylko.

Ogranicza nas tylko własna wyobraźnia i kreatywność. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby co jakiś czas zmieniać wzory i zamawiać na przykład papier z elementami wskazującymi na trwającą w danej chwili promocję czy inspirowanych porą roku, zbliżającymi się świętami i innymi podobnymi elementami. Należy jednak zadbać, aby przygotowany nadruk był wysokiej jakości, aby na papierze wyglądał tak dobrze, jak na ekranie komputera. Jego przygotowaniem powinien zająć się profesjonalny grafik.

Reklama Twojej firmy niewielkim kosztem

Papier z nadrukiem jest relatywnie tanim rozwiązaniem, a może pomóc w zbudowaniu lojalności u klientów. Jeśli będą oni widzieć, że dany sklep nie jest taki jak każdy inny dystrybutor, a stara się mieć własną tożsamość i doceniać swoich klientów, z pewnością tą docenią. Pięknie zapakowaną paczką mogą nawet pochwalić się w mediach społecznościowych.

Co więcej, jeśli sprzedajemy własne wyroby (na przykład biżuterię czy ubrania), decydując się na takie nietypowe i kreatywne opakowanie, możemy stworzyć dla klienta wrażenie, że ma on do czynienia z produktami klasy premium. To szczególnie ważne, kiedy dopiero budujemy swoją markę i nie mamy jeszcze żadnej reputacji w branży, chociaż oczywiście tę taktykę mogą z powodzeniem zastosować także firmy, które funkcjonują już od dłuższego czasu.

Atrakcyjne opakowanie może zachęcić klientów do pozostawienia pozytywnej opinii na temat firmy w mediach społecznościowych czy w innych miejscach, co z kolei pomoże pozyskać kolejnych klientów. Zdecydowanie warto więc zainwestować w papier pakowy z własnym nadrukiem, zamiast kupować zwykły, taki sam, jaki mogą wykorzystywać inne firmy.

Leave a Reply